Konferencje
Wykaz najważniejszych konferencji:
- Tour de E-commerce, 11.06.2018 r., Kraków, Organizatorzy: Freshmail, SMSApi, Landingi, Shoper
- European Startup Days, 15-16.05.2018 r., Katowice, Organizator: Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości S.A.
- Konferencja Marketing Maraton, 28.11.2017, Warszawa, Organizator: CallPage
- VIII Forum Informatycznego Zarządzania Uczelnią, 2.03.2016 r., Warszawa, Organizator: Centrum Promocji Informatyki, referat „Studenckie Portale Innowacji – prace dyplomowe dla urzędów i przedsiębiorstw”
- Konferencja „Uczelnia na miarę potrzeb – Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego”, 24.11.2015 r., Warszawa, Organizator: Polski Instytut Rozwoju Biznesu, referat: „Skuteczna komunikacja e-marketingowa szkoły wyższej”
- Konferencja Branżowa Roadshow „E-commerce w praktyce„, 9.10.2015 r, Kraków, Organizator: Grupa Unity
- II Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. „Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka”, 21-22.05.2015 r., Dąbrowa Górnicza, Organizatorzy: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mateja Bela w Bańskiej Bystrzycy, referat „Zastosowanie marketing automation oraz e-mail marketingu w zarządzaniu relacjami szkoły wyższej”
- II Ogólnopolska Konferencja Doktorantów „Paradygmaty Współczesnego Zarządzania Organizacjami”, 9.05.2015 r., Dąbrowa Górnicza, Organizator: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej,
- I Ogólnopolska Konferencja Branżowa „MIT 2015 | Marketing – Internet – Technologia”, 1.04.2015 r., Dąbrowa Górnicza, Patronat Honorowy: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
- European Congress Marketing Automation, 25.11.2014 r., Warszawa, Organizator: SalesMenago, Benhauer Marketing Technologies
- Nowy Kongres Marketing Online, 20.11.2014 r., Warszawa, Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
- Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Katowice, 22-25.09.2014 r., Organizator: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Panelista w debacie „M-commerce”
- I Ogólnopolska Konferencja Doktorantów „Paradygmaty Współczesnego Zarządzania Organizacjami”, 10.05.2014 r., Dąbrowa Górnicza, Organizator: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, referat „Rola e-mail marketingu w komunikacji marketingowej szkoły wyższej”
- Konferencja Regionalna „Nowoczesne narzędzia informatyczne wspierające naukę i edukację„, 6.05.2014 r., Wrocław, Organizatorzy: Partners In Progress sp. z o. o., Microsoft, referat „Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi IT w komunikacji ze studentami – Uczelnia 2.0”
- Konferencja Ogólnopolska „Uczelnie jutra w kontekście nowej perspektywy budżetowej UE”, 7-8.11.2013 r., Ożarów Mazowiecki, Organizator: Comarch S.A, referat „Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania jako kluczowy element strategii rozwoju niepublicznej uczelni wyższej”
- III Forum Informatycznego Zarządzania Uczelnią, 9-10.10.2013 r., Żelechów k./Warszawy, Organizator: Centrum Promocji Informatyki, referat „Rola serwisu internetowego uczelni wyższej w komunikacji marketingowej”
- VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Internet w Społeczeństwie Informacyjnym”, 25-26.04.2013 r., Dąbrowa Górnicza, Organizatorzy: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Polska Izba Gospodarcza Zaawansowanych Technologii w Warszawie, Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN w Gliwicach, referat: „Komputerowe wspomaganie procesów zarządzania uczelnią wyższą na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
- XIV edycja konferencji z cyklu Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią – Uczelnie Wyższe wobec nowych technologii kształcenia„, 12.10.2011 r., Warszawa, Organizator: Centrum Promocji Informatyki
- Międzynarodowa Konferencja „Internet Beta 2011”, 14-16.09.2011 r., Rzeszów, Organizatorzy: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, IAB Polska
- XIII edycja konferencji „Informatyczne Wspomaganie Zarządzania uczelnią – nowe uwarunkowania prawne i organizacyjne funkcjonowania uczelni„, 8.03.2011 r., Warszawa, Organizator: Centrum Promocji Informatyki
- Konferencja ogólnopolska „Ad Standard 2011 – nowe horyzonty reklamy internetowej”, 3-4.03.2011 r., Warszawa, Organizatorzy: Internet Standard, Interactive Advertising Bureau Polska, Polskie Badania Internetu
- Forum Marketingu Interaktywnego IAB 2009, 4-5.11.2009 r., Warszawa, organizator: Interactive Advertising Bureau Polska
- Interdyscyplinarna konferencja międzynarodowa „Internet Beta 2009”, 23-25.09.2009 r., Rzeszów, organizator: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, IAB Polska, Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych, referat: „Kluczowe elementy funkcjonalnego i użytecznego serwisu internetowego uczelni wyższej”
- Ogólnopolska konferencja branżowa „INTERNET 2k9”, 20-21.05.2009 r., Warszawa, organizatorzy: Internet Standard, Interactive Advertising Bureau Polska